logo

„For perfect body and mind.“

Připravujeme

Workshop: Etické chování trenéru a instruktorů — etika, etické jednání, komunikační bariéry, komunikační manévrování, manipulace.

Určeno pro: trenéry, majitele studií, začínající instruktory, neziskové organizace

Strečink

Slouží pro dobrou ohebnost prospívá funkčnosti svalů a kloubů. Je velikou prevencí proti úrazům a pomáhá snižovat svalovou bolest a zvyšuje rozsah pohybu v kloubech.

Strečink může cvičit každý, doporučuje se také jako doplněk rehabilitace. nejdůležitější na celém strečinku je PRAVIDELNOST a  jeho správné provedení. Svaly je důležité protahovat alespoň 3x denně. Po správném nácviku můžeme strečink cvičit kdekoliv - doma, venku, v práci. Strečink není náročný na prostor, ale je dobré cvičit v klidném a teplém protředí. Základní dělení strečinku: 1. dynamické - švihové, 2. statické - tahem a tlakem. Dále se existuje tzv.balistický strečink - hmytání bez přerušení pohybu (preference je balistický strečink uskutečňovat až po statickém protažení.

Dle Boba Andersona (zakladatele strečinku) je hlavním úkolem snížit svalové napětí a vytvořit pocit tělesného uvolnění.

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5 foto6 foto7 foto8 foto9 foto10 foto11

Strečink

Souměrné, pružné
a zdravé tělo.

Relaxace

Uvolnění, fyzický
a duševní klid.

Zdraví

Vše o vitamínech, minerálech a stravě.

Školení

Školení instruktorů Stretch and Relax®.
[ září 2014 ]

Copyright 2012 © Martin Petřík | All rights reserved